Statens tjänstepensionsverk- SPV nya kundtjänstelösning driftsatt

Statens tjänstepensionsverk- SPV nya kundtjänstelösning driftsatt

addCIT har tillsammans med SPV implementerat en ny kundtjänstlösning under våren 2021. Antalet användare och nya funktioner har utökats till att innefatta ca 110 användare, inkludera Co-Browsing, flera kontaktkanaler för kunderna mm. Avtalet sträcker sig över fyra år med möjlighet till förlängning upp till nio år.

Genomförd acceptanstest var kvittot på ett fantastiskt och friktionsfritt samarbete, då det inte fanns någon anmärkning eller restpunkt att rapportera.

Vi är mycket nöjda med projektgenomförandet och ser fram emot att fortsätta att utveckla vår lösning tillsammans med addCIT, säger Joy Williamsson, Enhetschef på SPV.

addCIT är stolta över att fått förtroendet av SPV och gläds över det trevliga och professionella samarbetsklimatet., säger Morgan Herou, VD addCIT.

Hela leveransen och projektmöten har genomförts digitalt för att minimera riskerna i och med pandemin.

 

Kom igång idag!

Vi har kompetent personal som hjälper dig med
dina möjligeter och utmaningar.

addCIT har påbörjat arbetet med att certifiera verksamheten enligt ISO

addCIT har påbörjat arbetet med att certifiera verksamheten enligt ISO

addCIT har påbörjat arbetet med att certifiera verksamheten enligt ISO standarderna 27001 Informationssäkerhet, 9001 Ledningssystem och 14001...

Read More
Vi har fokus på telefoni- och IT ansvarig!

Vi har fokus på telefoni- och IT ansvarig!

Med addCIT – administrationscenter har vi i grunden förändrat arbetssättet att administrera molnväxeln och abonnemangen. Med användaren i fokus och...

Read More
Ny kundtjänstlösning till RTS

Ny kundtjänstlösning till RTS

Vi är otroligt stolta att få förtroendet att leverera och vara med och utveckla RTS framtida kundtjänstlösning. Affären omfattar ett kontaktcenter...

Read More