Support i världsklass
Etableringsfasen är en liten del av en kommunikationslösnings livscykel, medan supportfasen är avgörande.
Etableringsfasen är en liten del av en kommunikationslösnings livscykel, medan supportfasen är avgörande.
Vi skräddarsyr er lösning baserat på våra skalbara molntjänster.
Vår lösning är framtidsanpassad och vi utvecklar och optimerar dess funktioner och arbetsmetoder löpande.
Digital realtidskommunikation är den mest hållbara metoden för att upprätthålla och bygga relationer.
addCIT har sina rötter i Philips Communication AB som etablerades i Sverige för ca. 35 år sedan. Omsättningen är idag ca. 30 miljoner SEK per år och bolaget sysselsätter ca. 15 personer i Stockholm och Göteborg.
Kunderna utgörs av medelstora och stora verksamheter inom den privata och offentliga sektorn. Vi hanterar i dagsläget ca. 75 000 användare i levererade systemlösningar.
Genom strategiska samarbeten med marknadsledande teknikutvecklingsbolag, säkerställer vi tillgången till spetskompetens och att våra tjänster och leveranser alltid ligger i den tekniska frontlinjen.
Vi samarbetar med ledande företag, såsom:
Digital realtidskommunikation är den mest hållbara metoden för att upprätthålla och bygga relationer.
Vi arbetar aktivt med att kontinuerligt verka för en bättre resurshushållning och minskad miljöbelastning. Genom att redan idag använda Grön el, miljöcertifierade kontor och miljöcertifierad återvinning av elektronik, ligger vi i frontlinjen. Ett fokuserat hållbarhetsarbete går hand i hand med långsiktig tillväxt med god lönsamhet.
Ständig förbättring och säkerhet har varit ledstjärnor för addCIT sedan starten. Certifieringsarbeten enligt standarderna ISO 9001, 14001 och 27001 pågår.
Vill du vara med och hitta nya vägar i en bransch som vant sig vid upptrampade stigar? Skicka oss en spontanansökan. Välkommen till oss!
okt 27, 2023 by addCIT
sep 15, 2023 by addCIT
jun 16, 2023 by addCIT
Vi har kompetent personal som hjälper dig med dina möjligeter och utmaningar.