En smart och säker webbbaserad lösning där ni enkelt hanterar all administration
”One stop shop” och self-service har varit våra ledstjärnor i utvecklingen av vårt administrationscenter. Vi har i grunden förändrat arbetssättet för att administrera en kommunikationslösning. Administrera era abonnemang, molnväxel och kontaktcenter på samma plats med en inloggning.
addCIT administrationscenter
Förenkla er administration
En smart och säker webbbaserad lösning där ni enkelt hanterar all administration. Administrera era abonnemang, molnväxel och kontaktcenter på samma plats med en inloggning.
Användaren i centrum
Användarfokuserad administration av abonnemang och användarlicenser i växel- och kontaktcenter.
Flödesbaserat arbetssätt
Flödesbaserat arbetssätt med guidad registrering av användare och tjänster i ett stegvis flöde med ett slutgodkännande innan genomförande.
Grafisk konfiguration av addCIT Molnväxeltjänster
Konfigurera växeltjänsternas flöde med hjälp av ett grafiskt gränssnitt.
Notifiering av inaktiverade användare med aktiva tjänster
Säkerställ att ni inte betalar för tjänster som inte används.
Schemaläggning av öppettider
Hantera individuella scheman för ert huvudnummer och svarsgrupper.
Support
Via administrationscenter kan administratören registrera och följa upp felanmälningar och förfrågningar.
Statistik
Sammanställd samtals- och datastatistik per användare och svarsgrupper.
Fakturaöversikt
Administrationscenter publicerar utställda fakturor. Dessa kan laddas ner i PDF-format.
Avtalsöversikt
I administrationscenter publiceras gällande avtal och orderhistorik.
Företagsadministration
Administrera företagsuppgifter för bolag, dotterbolag, avdelningar och kostnadsställen.
Beställningar
Beställ och ändra tjänsteinnehåll, såsom abonnemang, licenser och konsulttjänster.
Hantering av anknytningsgrupper
Skapa och hantera anknytningsgrupper. Hantera medlemmar och inställningar såsom ringmönster och köstorlek.
Hantering av ACD-Grupper
Skapa och hantera ACD-grupper. Hantera medlemmar och inställningar.
MS-BI Connector
Koppling för att överföra statistik över abonnemang, svarsgrupper, användare och licenser till MS-Power BI.
AD-Synkronisering
Synkroniserar användaruppgifter från företagets Active Directory (AD).
API
Administrationscenter tillhandahåller ett API för integrationsmöjligheter med externa system.
Meddelandehantering
Skapa och hantera olika meddelandetyper för huvud- och gruppnummer, exempelvis lunchstängt, nattsvar, och semesterstängt.
Behörigheter
Tilldela olika behörigheter beroende på roll i organisationen för att säkerhetsställa att rätt person har tillgång till rätt information och tjänster.
Avancerad nummerhantering
Automatiserad administration av tillgängliga respektive tilldelade nummer.
Exportfunktioner
Exportera information från Administrationscenter i vanligt förekommande format. (.CSV, .PDF) Exempelvis: Statistik, Användarförteckning.