Varför addCIT

Förenkla sättet ni kommunicerar med kunder, medarbetare och leverantörer

Med våra smarta molnbaserade kommunikationslösningar erbjuder vi teknik, trygghet och kunskap med engagemang, ett modernt synsätt och support i världsklass.
varför addcit (3)

Med addCIT får ni:

Support i världsklass

Etableringsfasen är en liten del av en kommunikationslösnings livscykel, medan supportfasen är avgörande.

Behovsanpassade lösningar

Vi skräddarsyr er lösning baserat på våra skalbara molntjänster.

Optimerad säkerhet

Vår lösning är framtidsanpassad och vi utvecklar och optimerar dess funktioner och arbetsmetoder löpande.

Hållbart arbete

Digital realtidskommunikation är den mest hållbara metoden för att upprätthålla och bygga relationer.

För hela din organisation

Kvaliteten på din kundtjänst är viktig och blir ännu viktigare i och med en ökad grad av digital försäljning

Kontakta oss så hittar vi den bästa lösningen för er

kundtjönstchef

En IT-avdelning måste kunna hantera förändringar både enkelt och snabbt

Kontakta oss så hittar vi den bästa lösningen för er

it chef (1)

Du sitter i möte eller med arbetsuppgifter som kräver hög koncentration, du har markerat upptagen i kalendern men ändå blir du störd. Har det hänt dig?

Kontakta oss så hittar vi den bästa lösningen för er

användare (1)

Kunden ringer dig med frågor och säger att han inte får tag i säljaren. Vad är det som pågår?

Kontakta oss så hittar vi den bästa lösningen för er

försäljningschef

Förenkla din vardag och erhåll kostnadskontroll

Kontakta oss så hittar vi den bästa lösningen för er

ekonomichef

 

Att kunna mäta kvaliteten på företagets kommunikation är värdefullt

Kontakta oss så hittar vi den bästa lösningen för er

vd (1)

0

år i branschen

0

aktiva användare

0%

tillgänglighet 2022

Vi anpassar lösningar utefter era behov

Ett komplett erbjudande – för alla

Addera Voice for CRM, Omnichannel Contact Center, växelsystem, operatörstjänster och Teams-telefoni med ett gemensamt admincenter.

Vi levererar våra systemlösningar både som molntjänster och kundplacerade, beroende på kundens kravställning.

bruce-mars-8YG31Xn4dSw-unsplash
support
99 procent är support

Etableringsfasen är en liten del av en kommunikationslösnings livscykel, medan supportfasen är avgörande

addCIT erbjuder allt ifrån grundläggande first line support till avancerad support dygnet runt, 365 dagar per år. Vår supportorganisation består enbart av erfarna medarbetare.

addCIT administrationscenter

Förenkla er administration

En smart och säker webbbaserad lösning där ni enkelt hanterar all administration. Administrera era abonnemang, molnväxel och Contact Center på samma plats med en inloggning.

admincenter

Vi hjälper företag att nå kunder och kollegor, överallt.

daloc 1 fmv ragn-sells-logo-web 1 teracom veriphone vision tjorn-logo 1-1 OrustKommun_Logotyp_Blue_Yellow 1-1

Upptäck mer

Nu erbjuder addCIT en certifierad voicelösning för Salesforce!

Goda nyheter för er som har en uttalad CRM-strategi och använder Salesforce. addCIT kan stolt informera att vår lösning...

Smart Routing, när allt blir lätt och rätt

Att skapa en fantastisk kundupplevelse samtidigt som medarbetarna har en smidig och effektiv arbetsmiljö är en konstant...

Voice for CRM är framtiden

Att skapa en fantastisk kundupplevelse samtidigt som medarbetarna har en smidig och effektiv arbetsmiljö är en konstant...

Kom igång idag!

Vi har kompetent personal som hjälper dig med dina möjligeter och utmaningar.