Ny kundtjänstlösning till RTS

Ny kundtjänstlösning till RTS

Vi är otroligt stolta att få förtroendet att leverera och vara med och utveckla RTS framtida kundtjänstlösning. Affären omfattar ett kontaktcenter med 25 agenter samt addCIT molnväxel.

RTS är en märkesoberoende och rådgivande partner inom IT-infrastruktur, drift och cloud-tjänster. Med spetskompetens inom IT och digitalisering möjliggör RTS att företag och organisationer kan skapa en hållbar och framgångsrik verksamhet genom att erbjuda rätt digitala förutsättningar och verktyg. RTS är diplomerade både inom Miljö och Kvalitet

 

Kom igång idag!

Vi har kompetent personal som hjälper dig med
dina möjligeter och utmaningar.

addCIT löser pensionen på 8 MSEK!

addCIT löser pensionen på 8 MSEK!

Affären omfattar ca 110 agenter, co-browsing, multichannel mm. Avtalet sträcker sig över en period om maximalt 9 år och med ett affärsvärde om ca 8...

Read More
Voice for CRM är framtiden

Voice for CRM är framtiden

Att skapa en fantastisk kundupplevelse samtidigt som medarbetarna har en smidig och effektiv arbetsmiljö är en konstant utmaning för företag. Ofta...

Read More
Vi har fokus på telefoni- och IT ansvarig!

Vi har fokus på telefoni- och IT ansvarig!

Med addCIT – administrationscenter har vi i grunden förändrat arbetssättet att administrera molnväxeln och abonnemangen. Med användaren i fokus och...

Read More