Tjänster | Voice for Salesforce

Två världar blir en!

För er som har en uttalad CRM-strategi har det nu öppnat sig en ny värld av möjligheter. Hela er omnikanalskundkommunikation kan nu hanteras i Salesforce.

Behovet av en fristående Contact Center-lösning minskar, då all funktionalitet flyttas in i Salesforce.
salesforce

En överlägsen kund- och användarupplevelse

Voice for Salesforce skapar en rad fördelar för kunden och användaren. Kunden kommer att uppleva ett nytt universum, där den inte behöver hantera komplicerade knappval och sitta i köer. Kunden kommer att kopplas direkt till sin kontakt. Det ger minskade kötider, väntetid och en rad andra fördelar.

Medarbetaren arbetar i ett system - Salesforce, som ger en bra användarmiljö och minimerar växlande mellan olika system.

kundtjänstchef
routing salesforce

Smart Routing Engine

Distribuerar samtal på ett nytt sätt till rätt mottagare baserat på all tillgänglig kunddata i Salesforce.

Med Smart routing kringgås IVR:erna och kunden blir kopplat till rätt person utan att behöva använda menyer och knappval.

Voice for Salesforce

Förbättra din kundservice och effektivisera ditt team

Ett axplock av funktioner i en omnichannellösning.

agentappar

Embedded voice

Upplev en fullt ut integrerad röstkanal i Salesforce. Med Embedded Voice får du en fantastisk användarupplevelse då Softphonen är fullt inbyggd i ditt CRM. Få köstatus och tillgänglighet direkt i klienten.

inpelning

Inspelning

Med funktionen inspelning erbjuds en rad möjligheter. On-demand eller kontinuerlig inspelning. Allt lagras och loggförs i Salesforce vilket medför förstklassig ärendehantering och en säkerhet utöver det vanliga.

routing

Timeline

Få en tydlig överblick på all kommunikation med kunden. Oavsett kanal loggas allt i aktivitetsflödet. Dvs röst, mail, chat, MS Teams, mobil m.m. hamnar i kronologisk ordning i aktivitetsflödet, ingen information förloras längs med dialogen.

rapporter

Statistik och rapporter

Använd Salesforce dashboard- och rapporteringsverktyg. Voice for Salesforce identifierar, följer och sparar all konversation i Salesforce, det ger företaget en total bild av kund- och leverantörs kommunikationen genom hela organisationen.

outboand

Outbound

Upplev en värld av total kontroll på er utgående trafik. Med en enkel ”click to dial” når du din kund, ingen manuell loggning utan det sker automatiskt i Salesforce. Få en 360-graders vy på all kunddata direkt i samtalet. All loggad samtalsaktivitet överförs till statistik och rapporteringsportalen där du i realtid får uppdaterade dashbords och KPI:er.

teams

Voice for MS Teams

Genom att addera voice till ert Dynamics 365 kommer ni öka er produktivitet och minska era kostnader.

Kontakta våra kompetenta säljare

Tillsammans hittar vi den lösning som passar dig bäst

Upptäck våra andra lösningar

omnichannel icon

Omnichannel Contact Center

Läs mer om tjänsten
Operatörstjänster

Operatörstjänster

Läs mer om tjänsten
teams ikon

MS-Teams telefoni + Contact Center

Läs mer om tjänsten
dynamics ikon

Voice for Dynamics

Läs mer om tjänsten