Artiklar

Statens tjänstepensionsverk- SPV nya kundtjänstelösning driftsatt

Skriven av addCIT | Mar 23, 2023 3:12:19 PM

addCIT har tillsammans med SPV implementerat en ny kundtjänstlösning under våren 2021. Antalet användare och nya funktioner har utökats till att innefatta ca 110 användare, inkludera Co-Browsing, flera kontaktkanaler för kunderna mm. Avtalet sträcker sig över fyra år med möjlighet till förlängning upp till nio år.

Genomförd acceptanstest var kvittot på ett fantastiskt och friktionsfritt samarbete, då det inte fanns någon anmärkning eller restpunkt att rapportera.

Vi är mycket nöjda med projektgenomförandet och ser fram emot att fortsätta att utveckla vår lösning tillsammans med addCIT, säger Joy Williamsson, Enhetschef på SPV.

addCIT är stolta över att fått förtroendet av SPV och gläds över det trevliga och professionella samarbetsklimatet., säger Morgan Herou, VD addCIT.

Hela leveransen och projektmöten har genomförts digitalt för att minimera riskerna i och med pandemin.