I takt med att kraven på datasäkerhet, kontroll och anpassningsbarhet ökar, söker många verksamheter alternativ till standardiserade molnväxlar.
Private cloud-telefoni erbjuder just detta – en egen molnlösning som anpassas efter er, där ni styr över både säkerhet, information och funktionalitet. Det är ett val för långsiktig trygghet, där ni inte är beroende av externa parter eller internetanslutning.
Private cloud-telefoni är en telefoni- och contact center-lösning, som bygger på molnteknik. Men där infrastrukturen är dedikerad för ett enda företag, inte delad med andra kunder för att maximera säkerheten. Det är som att ha sin egen "privata molnväxel" för telefoni, istället för att använda en öppen, publik lösning som delas med många andra.
Det här är lösningen för er som vill ha kontroll över ert telefoni- och contact center-system. Det ger er fullständig rättighet över drift, uppdateringar och funktioner utan att kompromissa varken med säkerhet eller kontroll.
Full kontroll över hårdvara, mjukvara och datahantering. Inga automatiska ändringar eller oförutsedda förändringar som påverkar er lösning.
Lagra röstmeddelanden, samtalsloggar och kundinformation säkert i er egen miljö, utan att dela med andra.
Dedikerad för en organisation – ni delar inte moln med andra
Hög – data hålls isolerad, ofta inom egen IT-miljö
En lösning som växer med er – ni kan enkelt lägga till fler användare, funktioner eller platser när verksamheten utvecklas, utan att behöva byta system.
addCIT erbjuder mer än bara telefoni – vi hjälper er att bygga en säker, driftsäker och helt kundanpassad Private Cloud-lösning. Vi guidar er hela vägen, från behovsanalys till färdig implementation, med målet att ni ska få en säker lösning.
Vi hanterar allt från hårdvara till driftsättning – så att ni slipper tänka på tekniken.
Vi lyssnar på era behov och ger konkreta förslag på hur ni får ut det mesta av en Private Cloud-lösning – med säkerheten i centrum.