Artiklar

Nu erbjuder addCIT en certifierad voicelösning för Salesforce!

Skriven av addCIT | Oct 27, 2023 12:24:56 PM

Goda nyheter för er som har en uttalad CRM-strategi och använder Salesforce. addCIT kan stolt informera att vår lösning ha blivit ackrediterad för Salesforce Service Cloud Voice. Ett erkännande som ger oss en extra push i rätt riktning och tydligt visar att våra produkter skapar tydligt mervärde för företag vilka använder Salesforce.

In med det nya ut med det gamla


Kan två världar bli en? Självklart! När du vill ha all kommunikation på ett och samma ställe då skall du använda addCIT:s senaste produkt Voice for Salesforce, den ger er en helt ny upplevelse. Lösningen från addCIT innebär att företag vilka använder Salesforce inte är i behov av ett fristående Contact Center då all funktionalitet flyttar in i Salesforce. Få all er kommunikation i en samlad vy!

Varför Voice for Salesforce?

Voice for Salesforce drar nytta av “state of the art” funktioner I Salesforce. Genom vår ”Embedded Vocie” lösning blir all information kring samtalet tillgänglig i Salesforce. Full spårbarhet av alla interaktioner i Salesforce, Voice for Salesforce känner igen, spårar och sparar varje konversation i CRM-systemet, detta skapar en total översikt av kund och partnerkommunikationen genom hela företaget. Använd Salesforce egna Dashboards och rapporter för att paketera informationen snyggt och enkelt.

 

Vilka är fördelarna med Voice for Salesforce?

Produkten ger en överlägsen kund och användarupplevelse. Det innebär att addCIT väljer att se fördelarna ur två olika perspektiv. Nyttan för er som företag men även er kunds nytta med att ni använder Voice for Salesforce.

För företaget

  • Få ut max av ditt CRM-system. Genom att addera Voice for Salesforce skapar man en CRM-centrisk användarmiljö. Det innebär att man arbetar med endast ett arbetsfönster vilket medför minskad stress och ökad produktivitet för medarbetarna.
  • All loggad samtalsaktivitet överförs till statistik och rapporteringsportalen där du i realtid får uppdaterade dashboards och KPI:er i Salesforce
  • Unik Timeline ger dig en tydlig överblick på all kommunikation med kunden, oavsett kanal loggas allt i aktivitetsflödet
  • 360-vy av kundinteraktionen

För kunden

  • Minimera komplicerade knappval
  • Smart Routing distribuerar samtal på ett nytt sätt till rätt mottagare baserat på all tillgänglig kunddata i Salesforce.
  • Spenderar minimalt med tid i kö

 

Framtiden är här redan nu!

Service Cloud Voice har stöd för att hantera Call Transcriptions via Voice for Salesforce. Det innebär att Salesforce AI kan bearbeta denna data och använda detta till så kallad Next Best Action stöd till agenter. Kortfattat ger AI förslag till frågor eller information och fakta kring svar i realtid. Detta skapa en helt ny vardag för framtidens kundmedarbetare.

 

Är NI nästa företag att använda Voice for Salesforce?