Tjänster | Voice for Microsoft Dynamics 365

Få ut max av ditt MS Dynamics 365!

Genom att addera voice till ert Dynamics 365 kommer ni öka er produktivitet och minska era kostnader

För er som har en uttalad CRM-strategi har det nu öppnat sig en ny värld av möjligheter. Hela er omnikanalskundkommunikation kan hanteras i Microsoft Dynamics 365.
Dynamics

En överlägsen kund- och användarupplevelse

Voice for Dynamics skapar en rad fördelar för kunden och användaren. Kunden kommer att uppleva ett nytt universum, där den inte behöver hantera komplicerade knappval och sitta i köer. Kunden kommer att kopplas direkt till sin kontakt. Det ger minskade kötider, väntetid och en rad andra fördelar.

Medarbetaren arbetar i ett system – Dynamics 365, som ger en bra användarmiljö och minimerar växlande mellan olika system.

it chef
Smart routing

Smart Routing Engine

Distribuerar samtal på ett nytt sätt till rätt mottagare baserat på all tillgänglig kunddata i MS Dynamics 365.

Med Smart routing kringgås IVR:erna och kunden blir kopplat till rätt person utan att behöva använda menyer och knappval.

Voice for Microsoft Dynamics 365

Förbättra din kundservice och effektivisera ditt team

Ett axplock av funktioner i en omnichannellösning.

agentappar

Embedded voice

Upplev en fullt ut integrerad röstkanal i MS Dynamics. Med Embedded Voice får du en fantastisk användarupplevelse då Softphonen är fullt inbyggd i ditt CRM. Få köstatus och tillgänglighet direkt i klienten.

inpelning

Inspelning

Med funktionen inspelning erbjuds en rad möjligheter. On-demand eller kontinuerlig inspelning. Allt lagras och loggförs i MS Dynamics 365 vilket medför förstklassig ärendehantering och en säkerhet över det vanliga.

routing

Timeline

Få en tydlig överblick på all kommunikation med kunden. Oavsett kanal loggas allt i aktivitetsflödet. Dvs. röst, mail, chat, Voice for MS Teams, mobil m.m. hamnar i kronologisk ordning i aktivitetsflödet och ingen information förloras längs med dialogen.

rapporter

Statistik och rapporter

Använd MS Dynamics 365 dashboard- och rapporteringsverktyg. Voice for MS Dynamics 365 identifierar, följer och sparar all konversation i MS Dynamics 365, det ger företaget en total bild av kund- och leverantörs kommunikationen genom hela organisationen.

outboand

Outbound

Upplev en värld av total kontroll på er utgående trafik. Med en enkel ”click to dial” når du din kund, ingen manuell loggning utan det sker automatiskt i MS Dynamics 365. Få 360-graders vy på all kunddata direkt i samtalet. All loggad samtalsaktivitet överförs till statistik och rapporteringsportalen där du i realtid får uppdaterade dashbords och KPI:er.

Kontakta våra kompetenta säljare

Tillsammans hittar vi den lösning som passar dig bäst

Upptäck våra andra lösningar

salesforce icon

Voice for Salesforce

Läs mer om tjänsten
Operatörstjänster

Operatörstjänster

Läs mer om tjänsten
teams ikon

MS-Teams telefoni + Contact Center

Läs mer om tjänsten
omnichannel icon

Omnichannel Contact Center

Läs mer om tjänsten