Företagstelefoni med den senaste tekniken
Framtidens växeltjänst fullproppad med modern teknik och AI-drivna funktioner.
Skalbar och säker telefoni
Våra plattformar är designade för hög tillgänglighet, säkerhet och kontroll – med stöd för lokal drift eller molntjänst.
Säkerhet
Våra lösningar är byggda med säkerhet i fokus. All kommunikation är skyddad enligt branschstandard och all data hanteras inom Sverige.
Skalbart
Alla våra lösningar är skalbara med avseende på antal användare och funktionalitet.
Stabilitet och prestanda
Våra system är byggda för att klara hög belastning och har inbyggd redundans för att säkerställa tillgängligheten.
Flexibel användarmiljö
Oavsett om du vill använda mobil, softphone, eller fasta bordstelefoner fungerar det sömlöst.
Sömlösa integrationer
Maximera din verksamhets potential med våra integrationslösningar! Oavsett vilket CRM- eller ärendehanteringssystem du använder, kan vi skapa en smidig och effektiv integration.

Några nyckelfunktioner
Smart Menystyrning
Ge dina kunder friheten att själva välja rätt avdelning eller funktion med vår intuitiva talsvarsmeny.
Samtalsköer och växelfunktioner
Effektiv hantering av inkommande samtal – med kömeddelanden, prioritering och vidarekoppling.
Operatörsoberoende
Du får en flexibel lösning som fungerar perfekt med vilken operatör du än väljer.
Rapporter
Tillgång till avancerade statistikmöjligheter för att öka kvaliteten och produktiviteten på servicen.
Mer information om våra lösningar och funktioner
Lär dig mer om vår företagstelefoni.
addCIT administrationscenter
Vi har förändrat sättet att administrera er företagstelefoni. Med vårt administrationscenter kan ni enkelt och tryggt hantera alla licenser, abonnemang, XP Molnväxel och Contact Center på ett och samma ställe – med en enda inloggning.
.png?width=555&height=333&name=Namnl%C3%B6s%20design%20(31).png)
AI är framtiden
AI är framtidens drivkraft som omvandlar data till insikter och automatiserar processer, vilket öppnar nya möjligheter för företag och en mer effektiv värld. Upptäck kraften i AI genom transkibering AI chatbot och conversation analysis.
Vanliga frågor och svar
-
Vilka säkerhetsåtgärder finns för att skydda samtal och data, t.ex. kryptering, autentisering och brandväggsskydd.
Vår driftmiljö är IT-Säkerhetscertifierad enligt ISO-27001.
-
Hur enkelt är det att hantera användare, tilldela rättigheter och konfigurera systemet? Finns det ett administrationscenter?
Vi har utvecklat vårt egna administrationscenter där du kan
hantera alla abonnemang, på ett och samma ställe – med bara en inloggning. -
Tillgänglighet på er support?
Sedan 2020 har vi haft 100 % tillgänglighet, vilket garanterar optimal funktion.
Oslagbar support – vårt erfarna team förbättrar ständigt era lösningar med uppgraderingar, utbildningar och nya funktioner.