Statens tjänstepensionsverk- SPV nya kundtjänstelösning driftsatt
addCIT har tillsammans med SPV implementerat en ny kundtjänstlösning under våren 2021. Antalet användare och nya funktioner har utökats till att...
”Förberedelserna, leveransen och driftsättningen av vår nya kommunikationslösning från addCIT har gått helt enligt plan och våra medarbetare har fått en bra start in i det nya systemet. Vi är väldigt nöjda med både lösning och implementering så här långt”.
Säger Peter Gyllander, Informations- och presschef på Hallandstrafiken.
addCIT har tillsammans med Hallandstrafiken implementerat och driftsatt en ny kundtjänstlösning under våren. Lösningen inkluderar operatörstjänster, molnväxel, kontaktcenter och hanterar cirka 2000 samtal per dygn.
Hallandstrafiken arrangerar nästan 50 000 resor i Halland varje dag. Våra trafikföretag, som vi har avtal med, kör varje år mer än två miljoner mil i vår regi. Detta inkluderar busstrafik, Öresundstågen, Pågatågen, Västtågen och Krösatågen. På huvudkontoret i Falkenberg och i våra kundservicebutiker har vi 90 medarbetare. De arbetar med planering och utveckling av buss- och tågtrafik samt serviceresor, miljöarbete, IT-lösningar, information och marknadsföring för kollektivtrafiken i Halland. Hallandstrafiken är dessutom bokningscentral för länets sjukresor och färdtjänstresor i Laholms, Halmstads, Falkenbergs, Varbergs och Hyltes kommuner.
Vi har kompetent personal som hjälper dig med
dina möjligeter och utmaningar.
addCIT har tillsammans med SPV implementerat en ny kundtjänstlösning under våren 2021. Antalet användare och nya funktioner har utökats till att...
Att skapa en fantastisk kundupplevelse samtidigt som medarbetarna har en smidig och effektiv arbetsmiljö är en konstant utmaning för företag. Idag...
Med addCIT – administrationscenter har vi i grunden förändrat arbetssättet att administrera molnväxeln och abonnemangen. Med användaren i fokus och...